DT Advisering Helpdesk Remote Support

Middels remote service zijn wij instaat om Uw computer op afstand over te nemen, waardoor wij eventueel direct kunnen zien wat het probleem is. In veel gevallen levert Remote Support een behoorlijk tijdsvoordeel op, omdat er niet heen en weer gereden hoeft te worden.
Remote Support is niet in alle gevallen mogelijk, is ook niet altijd de snelste oplossing en soms ook niet gewenst door de relatie. Wij laten de keuze aan U of wij  via Remote Support U helpen of dat wij bij uw ter plekke op locatie komen.

Remote Support vindt uitsluitend plaats via een versleutelde verbinding. U kunt alles volgen wat er gebeurt tijdens de remote sessie. Een Remote Support sessie wordt alleen gestart als u dat wilt. U heeft de volledige controle en kunt de sessie ook zelf beëindigen. Voor Remote Support moet er een klein stukje software op uw pc geïnstalleerd worden. Klik hier, of op het logo hieronder om de benodigde software te installeren.

TeamViewer

Nadat u op het logo geklikt hebt, kiest u op uitvoeren onder in uw scherm. Het programma wordt op uw pc geïnstalleerd. Daarna krijgt u een venster in beeld met een ID nummer en een Wachtwoord.

Deze moet u aan ons doorgeven, daarna nemen wij u pc / beeldscherm over.